فرماندارجوین مردم را اغواء می کند ! شهرنقاب محل مصرف حرفهای گمراهی بعضی از مسئولان است !!!
نوشته شده توسط : هاشم ملایجردی

فرماندارشهرستان جوین در جلسه فرهنگیان که جهت بررسی حمل ونقل تشکیل شده بود ه عنوان می کند که من راضی نیستم که شما رفت وامد کنید وباید ساکن باشید واگر حادثه ای افتاد من حضور پیدا نمی کند البته شاید در ترتب کلمات عینا نتوانم رعایت فرمایشات فرماندار را کنم ولی محتوا ومضمون حرفهای فرماندار موضوع فوق بوده است !!!

فرماندار خیلی حرفها می زند ویا خود انقدرضعیف است که نمی تواند کاری انجام دهدویا با تعدادی از مسئولان تبانی می کند !!!

از نماینده دولت عدالت انتظارمی رود که مانند رییس جمهور محترم با مردم صادق باشد که متاسفانه اینگونه نیست واتفاقا عوام فریبی در شهرستان جوین به یک روند اشک اور تبدیل شده است !

فرماندار در مرداد ماه سال جاری رجز خوانی کرد وعنوان کرد که مسئولان پروازی تا اول مهر باید تکلیف خود را مشخص کنند وساکن شهرنقاب باشند !!!

ولی حال چند ماه از حرفهای فرماندار می گذرد ولی هنوز تعداد پروازی ها بیشتر شده است ، حال مشخص می شود که فرماندار این حرفها را فقط برای روزمرگی مردم می زند وبعدا خودش فراموش می کند چه گفته است !!!

  یا ضرب العجل او در خصوص از بین رفتن حق مردم که همان اعتبار ساخت سایت فرمانداری بود و من دقیقا دران زمان به حرفهای فرماندارشک داشتم که حال سه سال از یک هفته او می گذرد و ........ البته فرماندار به همراه خبرنگار قدس در روزنامه قدس سایت اداری را با یک ده طبقه مزین کرده بودند ولی حال نه تنها ده طبقه بلکه حتی پی دیوارهای سایت هم به چشم نمی اید ، البته این اقدام فرماندار انهم درخارج از محدوده واراضی بکر کشاورزی شک وشبهات فراوان دارد!!! چون می توانست بجای این همه زحمت وباج اراضی مورد پیشنها را رایگان وبدون زحمت تصرف کند مانند زمین سایت شهرداری !!! انهم در بهترین نقطه شهرنه خارج ازمحدوده !!!!

خیلی از انتقاد ها و نظرات و درخواست ها وحرفها فرماندار را اینجانب درارشیو دارم که نتیجه می گیرم او گوش ها مفت وارزان و اندیشه های ساده را گیر اورده وهرچه دوست دارد می گوید تا جایی که می اید ودر روز معلم از شیطان الگومی سازد و با اب وتاب فراوان ان را درحضور بانوان ومعلمان بیان می کند که مورد نفرت خیلی ها قرارمی گیرد.

نمی دانم چرا در دولتی که واقعا اینجانب به صدق و تلاش رییس جمهورش ایمان اورده ام اینگونه فرمانداران هم پیدامی شوند !!!!





:: بازدید از این مطلب : 492
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 5 دی 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: